–
4.11.2016
Zrušeno pro malý zájem
Vážená paní učitelko, vážený pane učiteli,
rádi bychom Vás pozvali na worskhop, který je první ze série pravidelných setkávání prvostupňových učitelů zaměřených na výměnu zkušeností k aktuálním tématům a posílení kolegiální podpory mezi školami. Na worskhopu vystoupí odborník na dané téma (tj. práce se třídou, ve které jsou přítomni děti s různým stupněm nadání). Na závěr workshopu proběhne diskuze nad tématy příštích setkání tak, aby schůzky byly pro účastníky maximálně přínosné.
Na worskhop se účastníci přihlašují formou elektronického formuláře níže, v případě technických potíží lze použít také e-mail klara.kucerova@post.cz
Název: Práce s diferencovanou třídou na 1. stupni
Akreditace: ano
Hodinová dotace: 4 hodiny
Místo: Malá zasedací místnost MěÚ Blansko, Nám. Republiky 1
Worskhop je určen učitelům 1. stupně základních škol, na workshopu dostanete mimo jiné odpovědi na otázky, jak organizovat výuku diferencované třídy, tedy třídy, kde jsou přítomni žáci s různým stupněm nadání a různými vzdělávacíi potřebami, jak diferencovanou práci hodnotit, jak najít v průběhu vyučování časový prostor pro individuální práci se žáky, kteří to potřebují. Metody a formy práce a učební pomůcky, které budou na semináři představeny jako příklady dobré praxe, jsou využitelné při procvičování i ověřování znalostí a jsou využitelné především v českém jazyce a v matematice. Na workshopu bude prostor pro tato témata:
- Diferencovaná třída na 1. stupni základní školy – identifikace jednotlivých typů žáků, jejich potřeby a projevy ve vyučování, specifika práce s jednotlivými typy žáků
- Diferencovaná výuka jako podpůrné opatření
- Organizace vyučování v diferencované třídě, příprava učitele na vyučován v diferencované třídě
- Učební pomůcky a další podpůrné materiály pro práci s diferencovanou třídou, praktická ukázka práce s kartičkami s diferencovanými úkoly - příklad dobré praxe
- Metody a formy práce v diferencované třídě na 1. stupni ZŠ - příklady dobré praxe
- Motivace žáků k diferencované práci a její hodnocení
- Náměty pro tvorbu plánu pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami